2 Şubat 2011

Otomobil kornası Daat Daaat Daaaat... Ritim Çalışması

                     

                    Evet belki şu anda 5 yaşında bir çocuğa otomobil kornası sesi çıkarttırmak, yada tren sesi çıkarttırmak komik olabilir. Biz eskiden tahtaya rulman takıp yokuş aşağı kayardık, şimdiki çocuklar uzay gemileriyle ilgileniyor olabilirler ama unutulmaması gereken tek şey onların çocuk olduğu ve tarihsel zaman değişse de bazı gelişim özelliklerinin değişmeyecek olmasıdır. Ritim çalışmaları bilişsel ve psikomotor becerileri geliştirir ve gerekirse otomobil kornasından yada damdaki leyleğin (tabi artık kaldıysa) tak tak sesinden yararlanılabilir.  
           
                  Aşağıdaki çalışmada çocuklar taşıtların çıkardığı seslere ritim aletleri ile öykünme yolu ile eşlik ediyorlar. basit, kısa ve yararlı bir çalışma olduğu için sizinle paylaşıyorum. Bu çalışmayı bana değerli öğretmenim Sayın Ramazan Gökkaya öğretmişti. İyi dersler dilerim hepinize...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder